Assalamualaikum dan Salam Sejahtera pada semua kawan-kawan yang sudi menjenguk blog buruk aku ini. Alhamdulillah kita semua masih berpeluang bernafas untuk meneruskan kehidupan di atas muka bumi ciptaan Allah ini. Bagi mereka-mereka yang telah meninggal dunia, kita sedekahkan al-Fatihah. Moga roh2 mereka aman di sana. Bagi mereka-mereka yang sakit, kita sama-sama berdoa semoga kesihatan mereka beransur baik. 


Rasanya belum terlambat lagi untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru 2011. Moga setiap azam dan impian kita tahun-tahun yang berlalu telah kita laksanakan. Setiap tahun kita tidak pernah lupa untuk membina azam demi sebuah impian hidup, aku pun tidak terkecuali untuk membina azam untuk tahun 2011. 


Azam aku untuk tahun ini adalah kebahagiaan dan ketenangan menjadi milik aku, keluarga tercinta dan kawan-kawan tersayang, termasuklah anda semua. InsyaAllah!! Tapi akan tercapaikah azam tahun baru kita? Selagi doa dan usaha seiring , InsyaAllah setiap azam kita akan tercapai demi sebuah impian dan kejayaan.

♥ Chenta Rafflecia ♥
♥ 4 Jan 2011~10:50 pagi ♥
♥ Taman Uda Murni ♥